onsdag den 22. februar 2012

22.02.12

Dette var hvad jeg havde på idag. Ikke noget vildt, men derimod nyt.
Jeg valgte idag nemlig at tage to nye ting på. Har det altid sådan, at jeg hurtigst muligt skal bruge nye ting, kan slet ikke vente med sådan noget!
Men jeg har nogle nye bukser på, fra Cheap Monday. Jeg købte dem da jeg var i københavn med familien i forgårs. De er mørkegrå, lige hvad jeg manglede da det giver lidt spil til sort tilbehør. Desuden er de højtaljet, dette kan også ses på billed 3 (noget af en bunke billeder i får, men jeg håber i overlever). udover bukserne er min bluse også ny. Det var en af de ting jeg købte i Acne Archive. Havde længe ledt efter en sweat shirt i grå eller mørkeblå, og gerne med et twist. Og se nu der, da jeg fandt blusen i butikken blev jeg nød til at prøve den, på trods af, at det var en str. large (det kunne jo være). Den er ikke forfærdelig lang, men det passer mig skam også helt fint. Men det bedste ved den er det stykke silke der er på ryggen, synes det er så fin!
Havde valgt at sætte det sammen med en læderjakke, stort tørklæde (hjemmestrikket, tak mor) smykker og nogle forholdsvis nye Converse. Jeg arbejder på fuldtid med at få dem beskidte. 

ps. ved ikke lige hvad jeg laver med mit ansigt på billed nr. 2, men det har vel også sin charme..







 - L

1 kommentar:

  1. Hvor er du fin. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteestrup.blogspot.com/

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere