onsdag den 22. februar 2012

alene hjemme

Yes, sidder alene hjemme da mine forældre er taget ud og spise sammen med nogle venner. Så jeg sidder her i et fint forklæde og har gang i at lave lidt mad. Satser hvert fald på at det bliver til mad, hæhæ..
Tror jeg vil hygge i aften og skype med en veninde fra efterskolen. Hende savner jeg i min hverdag! Har godt nok også en matematikaflevering, men det må blive imorgen eller i overmorgen (hurra for ferie).

Idag har jeg været i Ikea for at købe en hylde og nogle små skåle til opbevaring, samt nogle pærer. regner med at få sat både hylde og pærerne op imorgen og så kan jeg også få gjort rent. Det bliver vist en dag spækket med effektivitet fra min side!

Men jeg smutter igen, kartoflerne og kødet kalder på mig!
-L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere