søndag den 19. februar 2012

bare et kort kig

Synes lige jeg ville kigge ind og sige hej. Jeg sidder nu i min søsters lejlighed og feder den, hæhæ.. Mine forældre har gang i at flytte en seng og et bord rundt fra det ene rum til det andet. Jeg har blot sat mig til rette i en stol og med et godt glas rødvin! 

Vi skal hygge i aften, sundhed tænker vi ikke på. Vi skal spise italienske pizzaer, drikke rødvin, se Lykke (det burde du også gøre) spise slik og drikke kaffe. Åh det skal nok blive godt! 


Imorgen skal vi ind til byen og kigge i butikker. Synes godt nok man er fristet til at købe tøj, når nu forårs kollektionerne kommer i butikkerne. Vi ender nok med at sætte min far af ved en cafe med en bog, manden er 

ikke særlig tålmodig.. 
Men i må have en forsat god aften, så kigger jeg ind senere idag eller imorgen (regner jeg stærkt med). 



2 kommentarer:

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere