torsdag den 23. februar 2012

de røde shorts

Den anden ting jeg købte i Acne Archive var disse røde shorts. Jeg har længe beundret dem, men var dog lidt for nærig til at betale den fulde pris for dem. Så da jeg så dem i butikken, som det eneste par og endda i min størrelse blev de nød til at komme med mig hjem!
Synes de er skønne. Desuden er de helt utrolig dejlige at have på, da der er lidt silke i stoffet. Synes også det er dejligt, at de ikke er så korte som alle andre shorts fra SS12 kollektioner fra andre mærker.
Jeg har desværre ikke taget et billede hvor jeg har dem på, men det får i nok at se. Jeg regner nemlig med at leve i dem til sommer! hæhæ..




Link

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere