fredag den 17. februar 2012

Ferie og hygge

Har fået vinterferie idag, hvilket også er tiltrængt! For at det ikke skulle være nok, fik jeg aflyst to moduler og havde derfor allerede fri kl. 9:50.
Derefter skulle jeg op og købe en gave til en sød person der lige er fyldt 18.
Udover det nåede jeg også endelig at blive færdig med min franske stil. Længe leve afleveringsmapper der først lukker kl. 23:59 hæhæ.
Jeg går i 2.G på en samfundsfaglig linje, og uden at virke ynkelig må jeg nu indrømme at det er lidt tungt engang imellem. især matematik afleveringer på B-niveau kan til tider være en dræber om søndagen (dårlig planlægning, nej da!). Dog har jeg en der er sat til 4 elevtimer, som skal afleveres efter ferien.

Men udover at lave lektier skal jeg selvfølgelig også hygge mig og sove længe, eller hvert fald så længe jeg nu kan. Vi har nemlig vores nevø på 1½ år hos os, og små børn vågner jo altid forholdsvist tidligt. Men som min mor siger "så få du jo også noget ud af dagen", hvilket jo er så sandt som det kan blive.
Men allerede på søndag tager vi til københavn (mine forældre, min nevø og jeg), hvor vi så "aflevere" min nevø, August, tilbage. Vi har så valgt at tage nogle ekstra dage i kbh, hvor vi kan familiehygge, vi skal nemlig også hen til min søde storesøster M som bor på Amager og læser på CBS. Dertil skal jeg være sammen med nogle veninder, rydde op og gøre mit værelse rent bl.a.


tumblr

tumblr



tumblr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere