tirsdag den 21. februar 2012

hjemme igen

Jeg er lige kommet hjem, og skal til at pakke mine ting ud. Det blev desværre ikke til noget blogging igår, da jeg simpelthen var så træt.
Vi havde jo været inde i byen og shoppe igår og vi fik gået langt. Jeg skulle selvfølgelig lige ud til Acne Archive. Havde dog ikke tænkt over afstanden, og begyndte bare at gå derudaf. Jeg kunne selvfølgelig ikke gå tomhændet ud fra butikken, jeg købte nemlig to ting derinde. Jeg vil poste mine køb imorgen, da der pt. ikke er det bedste lys. Men i kan selvfølgelig få et lille smugkig, det skal jeg selvfølgelig ikke snyde jer for!


Jeg  har haft nogle rigtig hyggelige dage henne hos min søster sammen med mine forældre. Vi har gået ture, været på cafe sommersko (kan virkelig anbefales!), tullet rundt på strøget samt sidegaderne, lavet mad, rykket rundt i lejligheden og bare snakket.

Lige nu sidder jeg bare og slapper af med en kop the, lidt musik og ås har jeg tændt mit duftlys fra Durance. Fik det i julegave af min halvsøster. Må nok indrømme jeg var lidt skeptisk, fordi jeg altid har tænkt, at duftlys lugtede syntetisk, og at man blev tung i hovedet af dem. Men sådan er det slet ikke med dette lys. Det har en let og frisk duft, hvilket tiltaler mig meget. En bonus er selvfølgelig, at det da også har en pæn indpakning.

2 kommentarer:

  1. Fin blog. Meget! Og jeg har tilføjet mig som fast læser :-) Håber, at du vil gengælde...
    Knus fra Nanna, www.nannakruger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! Jeg tager da helt sikkert et smut forbi din blog :)

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere