lørdag den 18. februar 2012

idag har jeg..


 fået pakket til den lille smuttur til københavn med familien imorgen tidlig (9:00, doh)

smækket lidt neglelak på neglene (inklusiv det tilhørende rundt om neglene, vat pinden kalder..). Det er farven Tellus fra Tromborg. Kan virkelig anbefales, den er så fin! Desuden er den hurtigtørrende hvilket er at kæmpe plus, da jeg oftes er ret utålmodig på det punkt. 

skrevet en lille liste over de butikker jeg gerne vil i, når jeg er i københavn. Hej til struktur.
Den ser måske lidt kort ud, men den er heller ikke færdig.

spist Guldbarre med knas, haps! 

udskudt min cykeltur op til arbejde (rengørring) pga. regnen. Men det er slut nu, da jeg i skrivende stund gør rent. Har nemlig snydt lidt, og planlagt dette indlæg.

I aften skal jeg hen og fejre N der som sagt fylder 18! AS kommer hen til mig inden, og så skal vi have pakket gaven til fødselsdagsbarnet, kan sige så meget, at det er lyserødt! Det skal nok blive godt jo.


-L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere