torsdag den 23. februar 2012

Min dag

Idag stod den som sagt på hovedrengøring af mit værelse, dertil var der også nogle ting der lige skulle justeres osv.
Så alle mine ting har været på min seng imens jeg støvede af og støvsugede værelse (grundigt). Ind imellem havde jeg dog også nogle overspringshandlinger, hvilket er skyld i,at jeg ikke har nået så meget andet idag.

startede som sagt med at rydde op, og mødte dette i bunden af min skoæske til mine converse. Synes nu det var lidt sjovt og sødt.

Min far kom op med det udstyr der skulle bruges. Følte mig ikke så behjælpelig da jeg skulle finde de forskellige ting til ham. 

Har afsløret en af mine overspringshandlinger, bum bum. 

Har fået sat en pære op. Skal dog have en anden fatning, samt en farvet stofledning. Spørgsmålet er bare hvilken farve det skal være, nogen forslag? 

Har også fået sat hylden op. Synes nu det ser lidt sjovt ud, men håber blot at jeg skal vænne mig til det?


Det er selvfølgelig også et must med noget god musik når man nu skal gøre rent. Heriblandt hørte jeg meget disse to.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere