onsdag den 15. februar 2012

Today

har haft en dejlig dag i dag. Jeg skulle oprindeligt have haft timer til 15:30, men sidste modul blev aflyst så jeg fik fri "allerede" kl. 13:40. Derfor tog jeg, sammen med nogle veninder, en tur på baresso og hyggede. Udover det nåede vi jo også et lille smut i Magasin, her fik jeg købt en bluse fra Mads Nørgaard som jeg glæder mig til at bruge til sommer!

Vejret er simpelthen så dejligt i dag, hvor solen skinner, og langsomt smelter sneen. Jeg får derfor en endnu større længsel efter sommer og varme (eller i det mindste bare forår, så).
Personligt får jeg en lyst til at købe nogle blomster og smække i en lille potte eller lignende.  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere