fredag den 9. marts 2012

endelig

Jeg er skam lavende på trods af den sene respons på bloggen. Men nu var det jo lige at min mor havde et costume og det nye blad fra magasin ;)
Men prøven var skam overraskende let, i forhold til hvad jeg nu lige havde forberedt mig på. Så jeg har egentlig en god mavefornemmelse om den.
Har lige været inde og tjekke vejret i Wien, da tiden jo snart nærmer sig.
Altså det ser nu ganske fint ud, ikke noget vildt. Men i det mindste er det jo bedre end her i Odense. Jeg ville så ønske at jeg nu også var der lørdag, men vi tager hjem fredag aften. Kunne nu ellers have været lækkert da det eftersigende skulle blive 16-17 grader.

Men jeg tror jeg vil se noget New Girl et eller andet sted på nettet. Hvis i ikke har set det, bør i virkelig gøre det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere