lørdag den 24. marts 2012

from vienna #1

Der kom lige lidt ekstra med hjem fra Wien, det kan jo næsten ikke undgås.
Jeg købte den her parfume i Wiens lufthavn til den nette sum af knap 450 kr. Synes det er billigt, taget i betragtinng af, at det er 50 ml eau de parfum og ikke eau de toilette.
En bonus er så, at man ikke kan få den her i Danmark (af hvad jeg ved). Synes personligt, at det er lidt sjovere med parfumer andre ikke har.
Den hedder forresten "Golden Light Wood".
Min søster har en fra samme serie, som hun købte da vi var i rom forrige år i påskeferien.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere