onsdag den 7. marts 2012

home alone

som i nok har gættet skal jeg være alene hjemme i aften. Mine forældre skal til en fødselsdag og tager afsted om ikke så lang tid (min mor skal lige være færdig, kvinder i ved..). Sidder lige og kigger på smykker fra Bjørg, jeg vil have det hele!
Jeg regner med, at der kommer et indlæg om smykkerne i morgen, bliver nød til at indskrænke mig lidt jo ;)

Jeg har tænkt på at lave nogle indlæg om personer jeg finder inspirerende. Altså såsom modeller, sangere mm. Har hvert fald et par i tankerne. Synes nemlig at der mangle nogle indlæg der er lagt lidt mere tid i. Men selvfølgelig skal jeg også finde tiden til det. Er det noget, der er stemning for? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere