søndag den 11. marts 2012

i Wien

Er jo i Wien nu, og har derfor snydt lidt og planlagt nogle indlæg (hvis dette da kan kaldes at snyde?)
Hvis den givet plan holder, så er jeg pt. lige landet i Wien og er nok utrolig træt. Jeg skal bo på tremandværelse med to andre piger i de 5 dage vi er afsted, så må vi satse på at vi er så heldige at have toilet og bad på værelset (krydser fingre!)
Vi har fået et pogram der umiddelbart ser ret proppet ud, men håber at vi har noget tid til at få lov til at gå rundt i Wien. Der sniger sig nok også lidt shopping ind, hæhæ..



I mangel på et billed, fik i altså dette... Ja jeg hygger mig med mine små Bløde Bamser fra Urtekram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere