tirsdag den 20. marts 2012

idag

Idag har jeg været i skole til 13:40. Derefter gik jeg ind til byen sammen med to søde piger fra klassen. Her gik vi lidt rundt og kiggede på det nye forårstøj mm. Efter det tog jeg hjem, kiggede efter opskrifter på nogle gode salater (modtages med kyshånd) til ugen, samt drak en kop kaffe med min kære mor. så tog jeg ud af døren igen, eftersom jeg skulle op og gøre rent (arbejde) og nu sidder jeg så her og slapper lidt af inden vi skal spise.
Glæder mig til jeg skal sove. Har slet ikke kunne falde i søvn de sidste par dage. Det er noget møg, og isøær når vi skifter til sommertid.

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere