tirsdag den 13. marts 2012

it's all about the details

Detaljer, detaljer, detaljer. Det er prikken over i'et i et outfit. Det er den ting, der kan opdatere et outfit (er det egentlig det man siger?)
Er især meget glad for detaljebillederne fra stockholm streetstyle (ses f.eks. Her) da man kan få en masse inspiration.
Detaljer er som oftest de små ting som man måske ikke ligger mærke til, ved første øjekast. Men når et outfit "studeres" dukker de op. Det kan være smykker, en hat, solbriller, en beklædningsdel, you name it! Bare at det enten er personligt, eller en beklædnings del med et lille twist.
Det er de ting, der kan være med til at skabe en ekstra dimension i ens outfit, samt personliggøre det.
Det er dog ikke altid, at jeg selv lige tænker i detaljer kl. 6:30 om morgenen, men jeg prøver dog.

Synes og detaljebilleder er flotte i sig selv, der er noget personligt ved dem. Det er jo en selv der sætter sit personlige præg på sit outfit ved at tilføje en detalje. stort som småt.
Især nedenstående billede er jeg helt vild med. Der er en hvis charme over det, samt noget fransk. Sammensætningen mellem jakken, uret og de op smøgede ærmer, det tiltaler mig utrolig meget!

stockholm streetstyle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere