tirsdag den 27. marts 2012

min weekend

Her er billeder samt en pixi smule tekst til hvad jeg har lavet i weekenden.

Lørdag hyggede jeg sammen med nogle søde piger fra klassen
Har for første gang i år benyttet mig af engangsgrill. Så er sommeren pludselig ikke så langt væk.

hæhæ.. Vi var nogle piger der syntes vi skulle have pølser (hej til sundhed). Det gik mere eller mindre godt med at få dem grillet.

 Vi prøvede at kompencere lidt for maden ved at dække lidt finere op. Lykkedes ikke helt, men hyggeligt var det!

En af pigerne havde taget et mickey Mouse vaffeljern med, happy face! 
Og der var hvert fald nok vafler til os 4 piger. Desuden blev de også alle spist..



Dertil lavede vi smoothie. 
Det var derimod meget vellykket! 

Søndag var ren afslapning samt lektiedag, hurra for det!

Vågnede op til dejligt vejr! Endelig er vejret godt nok, til at have vinduet stående åbent.
Jeg bagte (samt spiste) minirugbrød.

Min kære mor havde arrangeret en lille øl pause senere på dagen.
nårh ja, og saftevand til mig. Rynkebys blandet saft rød minder mig om min barndom.


Lektier var der selvfølgelig også tid til. Her er det danskstilen. Som i kan se var jeg ikke nået særlig langt på daværende tidspunkt, men har dog fået skrevet mere efterfølgende.

Kom vist også til at spise en enkel oreo eller to.. De lå jo også bare og fristede på bordet, altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere