tirsdag den 6. marts 2012

rolig tirsdag

Har i dag egentlig ikke lavet noget. Ja ud over at være i skole og op og gøre rent (arbejde).
I den resterende tid, har denne sang kørt på repeat blandt mange andre af samme kunstnere. Det er så lækkert, roligt og dejligt!
Hvis i ikke kender nummeret, skal i virkelig gøre jer den tjeneste at høre det. I vil bestemt ikke fortryde det!

Burde egentlig side og læse et dansk stiloplæg igennem, eller kigge på noget matematik (terminsprøve på fredag, hurra). Men har egentlig ikke så meget lyst til det. Kender i ikke det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere