mandag den 5. marts 2012

sommer

sidder og kigger diverse webshops igennem, synes godt nok der er kommet meget fint forårs- samt sommertøj! Pengene brænder godt nok i min lomme, synes jeg nu nok. Men vil ikke bruge nogle penge før jeg skal til Wien. Jeg glæder mig!

Men men, jeg vil hvert fald gerne se sådan ud til sommer!

Og det er vel egentlig let nok, det er bare sorte shorts, sort top. Håret bliver så en anden sag, samt den solbrune farve (sådan da). Men dette skulle gerne kunne lade sig gøre, da jeg skal til Italien og Frankrig i ferien.
Men hvis jeg nu ikke er den heldige ejer af en solbrun farve før eller siden, ja så har jeg skam en plan B


Det skulle da kunne lade sig gøre uden noget besvær, hæhæ...

når ja.. Det ville jo heller ikke gøre mig noget, hvis en som ham fulgte med!

billeder fra we heart it

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere