tirsdag den 17. april 2012

almost identical

Sad (igen) og kiggede på diverse webshops, og her poppede disse to op:
find den HER
find den HER

Synes de så bekendte ud begge to. Den første ligner selvfølgelig Maria Blacks design utrolig meget
se bare her: 
find dem HER
Disse er godt nok øreringe hvorimod den anden er en ring, samt det er forskelligt materiale (surprise..). Men udover det er de næsten identiske.
Den anden ring sad og jogså og studsede lidt over. vidste jeg havde set den et sted, kunne bare ikke helt huske hvor. gik så på jagt, og fandt den kort tid efter på asos:
find den HER
Her bliver det sværere at finde nogen forskel. Bortset fra materialet, det er dog ikke noget man umiddelbart kan se. 
//L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere