lørdag den 28. april 2012

AT the moment


Var til fest på skolen igår, og har derfor først lige spist morgenmad. Er egentlig lidt træt, men vælger at ignorere det. Skal ti lat gå igang med AT, hvilket ikke just er tiltrækkende. Men vender stærkt tilbage senere idag, i promise.  I mellemtiden får i lige lidt god musik
PS. tag jer i agt for dårlig humor i titlen (AT du ved, høhø..). Jeg stopper nu. hej!



i'm so tired right now.. i would like to sleep and just forget my homework (AT, you know). .
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere