søndag den 29. april 2012

at the moment


Har lige været nede og hente en Faxe Kondi og smuttet i min fars skovmandsskjorte. Dette skyldes at jeg egentlig bare er sur og alt er træls. Søger åbenbart min lykke i en sodavand, så deeet..
Vi har lavet et projekt om chi i anden (mat B, hjerte hjerte) i grupper. Problemet er at det skal afleveres imorgen i første modul, og der er en fra gruppen der ikke har lavet sin del af 
afleveringen. Så lige pt. sidder jeg og er en træls og krævende kælling, øv for en træls rolle at skulle påtage sig!
Men udover det er min dag blevet brugt på rengøring, mere AT og noget snak om en fælles gave til en veninde.
Har ikke rigtigt tid til at være den organiserede blogger lige nu, så vil faktisk smutte tilbage til min rolle. 
Håber i har haft en god og dejlig weekend! 
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere