mandag den 30. april 2012

Be like a flower and turn your face to the sun

Har idag forsøgt at fange alle solens stråler hver gang det var muligt. Naturligvis sad mine briller klistret til mit ansigt, så snart jeg så min mulighed for at tage dem på. Bliver bare dét gladere af at have solbriller på. Som om man ved, at nu er sommeren lige om hjørnet! 
Men har desværre været i skole indtil 15:30. skubbede for en tid AT ud af mit hoved, og smuttede med to veninder op i byen og spiste is. Så skønt! 
Udover det har jeg været på bibliotektet og hente tre bøger, men mere om dem senere! 
Men nu vil jeg smutte tilbage til AT (it's love!) 
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere