torsdag den 5. april 2012

From Copenhagen

bedre sent end aldrig. Da jeg var i københavn fik jeg købt to ting. Jeg fik købt en helt almindelig basic T-shirt (sort) fra COS.  Den har jeg ikke taget billeder af, da i nok kommer til at se den om ikke særlig lang tid.
I magasin fik jeg derimod købt denne lille sag: 



Havde hørt så meget godt om den, så nu var det på tide at prøve den. Desuden manglede jeg en concealer, så det passede jo perfekt. 
Har allerede prøvet den et par gange og er positivt overrasket! Det kan godt være at prisen er lidt pebret, men synes nu den er det hele værd. Er blot spændt på at se, hvor længe den holder. Nogle der ved det ca?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere