onsdag den 4. april 2012

Idag

Har idag ryddet op på mit værelse (finally!), skrevet videre på min danskstil og gået en tur med min kære moder.
Da jeg var ude og gå med hende slog det mig, at man egentlig altid burde have  et kamera med. Synes faktisk at jeg tager for få billeder. I ved, af hverdagsting, hyggelige som ligegyldige. Pludselig passerer dagene jo bare? 
For tiden har jeg nemlig lyst til at tage billeder hele tiden., hvilket vel egentlig er meget godt hvis jeg da kunne gøre det til vane.
Nogle gange kan det også virke lidt akavet at tage billeder til arrangementer (koncert, fødselsdag, hygge med veninderne, you name it), men egentlig tror jeg, at man ærgrer sig over at man ikke lige fik taget et par billeder så man kunne se på dem om lang tid og se tilbage på det arrangement. Er jeg den eneste der har det sådan? 

Måske en masse pladder uden sammenhæng fra min side af. Håber nu stadig at i forstår meningen. 

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere