onsdag den 18. april 2012

idag

Fik fri fra skole kl. 11:30 idag, da lærerne skulle holde et møde. Jeg havde aftalt med min veninde Christina, at vi tog i fitness efter skole. Så der to vi hen og fik lidt motion, dejligt! Håber bare ikke jeg bliver alt for øm imorgen, vi var nemlig igang i ca. 2 timer. Ved egentlig ikke om det er meget, men det var helt fint for mig, hæhæ.
Så nu skal jeg i bad og gøre mig klar. Skal nemlig hen til en veninde og spise middag. Vi er en gruppe på ca. 8 piger, der holder "Til Middag hos" engang i mellem. Det er så hyggeligt!
Vi skal være der kl. 17:30 så jeg har faktisk en smule travlt! Derfor smutter jeg også nu.
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere