mandag den 16. april 2012

lige nu

Er næsten lige kommet hjem, og skal til at lave det sidste på min engelskstil. Derfor smutter jeg igen lige om lidt. Men regner snart med at jeg er færdig med essayet. Skal bare lige have skrevet en indledning, fortolkning og konklusion. Så skal jeg selvfølgelig lige kigge igennem for grammatiske fejl, og så er den good to go! 
Lige for tiden kører dette på repeat hos mig, og det er simpelthen så skønt! 

Den første sang (so what) minder mig om eksamensprojektet i musik jeg lavede i sammen med to andre i 1.G. Det var super spændende, men også svært! Fortryder dog ikke at det var det vi endte med at skrive om. Vores lærer syntes dog ikke det var sådan en god idé, han foreslog faktisk Britney Spears!? takkede vi dog pænt nej til, og gik i gang med at terpe på jazz. Det meste af det, er dog improvisering og derfor var det lidt svært at skulle fortælle noget konkret om det. 
Sikke dog en masse pladder, og sikkert knap så relevant for jer. Men så fik i også den med ;) 
//L. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere