mandag den 9. april 2012

Min påske

I min påskeferie har jeg..
spist Oreos. De er bare bedre end andre kiks!


Købt nogle gamle æsker i en rigtig hyggelig butik kaldet "Den blå fasan"

plukket anemoner til min mormors grav og til mit skrivebord. 

endelig haft tid til at kigge i ovenstående bog. 

Nydt min orkidé samt det flotte lys. Synes de er så flotte!

set Forrest Gump. Tror det er min yndlingsfilm, eller godt deropad.

nydt min nevøs tegning til min mor.

Under og moret mig lidt over denne bog. Læg lige mærke til at det er i 3D. Det er Magasins forslag på en vært(inde)gave.

Har egentlig ikke lavet det store her i påsken, hvilket billederne nok afspejler. Har som sagt været i københavn i nogle dage, og ellers har jeg været hjemme. Her har jeg slappet af og fået lavet min danskstil færdig (finally!). Vi havde også besøg af min halvsøster og hendes mand og deres børn, samt min søster og hendes kæreste. Så det har jo været mægtig hyggeligt! :)
Idag har jeg været oppe for at gøre rent (arbejde). Da jeg kom derop lå der en overraskelse. Jeg havde nemlig fået et påskeæg, ikke sådan et billigt et fra supermarkedet. Næ, det var fra frellsen og ser (så...?) bare virkelig lækkert ud!
Hvad har i lavet i jeres påskeferie? 
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere