søndag den 8. april 2012

my life story

i kan jo nok huske mit (delvis plaprende) indlæg om at tage flere billeder (hvis ikke, se HER). Da jeg kiggede rundt på diverse webshops, faldt jeg over denne "bog":



Det er bog med 1080 (!) blanke sider. Her sørger man for selv for i form a tekst, billeder eller måske noget helt tredje at vise sin livs historie. Den kan selvfølgelig også blot fungere som en dagbog, endda en lang en af slagsen!
Synes idéen er meget fin, omend den ikke er ny. Men bogen i sig selv er jo også fin!
Hvis i også synes idéen er fin, kan den fås her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere