lørdag den 21. april 2012

My weekend

Min weekend har ikke budt på noget interessant og kommer heller ikke til det. Jeg sidder med en mateatikaflevering, en franskaflevering og AT. Som helst gerne skulle være henholdsvis færdig, halvejs og påbegyndt inden weekenden er omme. Er heldigvis snart færdig med min matematikaflevering, så det er skønt! Er en af dem som skriver alle numrene på opgaverne op, og når jeg har lavet en opgave færdig streger jeg den ud på sedlen. Så kan man da se at der er lidt fremgang, hæhæ.. Så imorgen skal jeg have begyndt på fransk, men først og fremmest begynde på min synopsis til AT. Det med synopsis er ikke helt min stærke side, da lærer aldrig kan blive enige om hvad den egentlig bør indholde, og hvordan opsætning skal være og sådan. Så jeg ser frem til en skøn dag imorgen. Vild ungdom du!
Dog har der været lidt overspringshandlinger i form af at finde musik. Dem som jeg har hørt mest i dagens løb er disse. Kan love jer for, at det er blandede bolcher, men i min optik er de alle gode!







Dette var selvfølgelig blot et uddrag af det.
Men nu vil jeg smutte ned til et glas vin!
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere