fredag den 20. april 2012

Should i?

Faldt over denne denne artikel inde på Elles side. Kenzo og Vans har indgået et samarbejde og det der er kommet ud af det, er disse sneaks
Synes vistnok de er noget så fine, og så koster de 800 kr. Det er jo ikke urimeligt?
Så vidt jeg kan gennemskue det, bliver sendingerne delt ud over tre måneder, hvoraf den første sending kan erhverves i Kenzos egne butikker i USA. Correct me if I'm wrong.
Det er endnu ikke klart om de kommer til Danmark, hvilket jeg håber! Kunne altså godt tænke mig at prøve dem. Enten er de super fine, eller også er de for meget?
//L

4 kommentarer:

  1. These are so so so perfect!!

    XO,
    L.
    Join my giveaway!!
    WLL

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes they are gorgeous!
      I’ll check out your giveaway :)
      //L.

      Slet
  2. Hvor er de bare overdrevet fine og cool. Kig evt. forbi mig også.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja. Håber altså også, at det bliver muligt at købe dem her i Danmark. Selvom jeg tvivler lidt. Nu må vi se!
      Men jeg kigger forbi din blog :)
      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere