søndag den 27. maj 2012

at the moment

I aften (læs: lige om lidt) kommer der nogle søde piger hen til mig, og så skal vi hygge med rosé på terassen. Det skal nok blive godt, glæder mig hvert fald til at se dem! 
Idag har jeg fået kigget på min AT-synopse og så begynder man jo at finde fejl, hvilket ikke just passer mig særlig godt da vi allerede har afleveret den. Men heldigvis tæller den ikke noget, det er nemlig kun vores præsentation der er afgørende. Men i sidste ende.. så er det jo kun en årsprøve, hæhæ! 
Men nu vil jeg smutte igen, pigerne er lige på trapperne, (bogstavligtalt)
Men som i måske kan se er jeg iført min nye Acne tee, hurra! 

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere