mandag den 28. maj 2012

Don't knock the weather; nine-tenths of the people couldn't start a conversation if it didn't change once in a while

Sidder indenfor med min AT synopsis og prøver at overskue hvad jeg skal sige. Føler sig godt dum når man sidder og fremlægger for sig selv. Kunne nu ellers godt have brugt dagen på at være udenfor, bare nyde den sidste sommerdag inden for det næste stykke tid. Synes det er trælst, at vejret ændrer sig, men så har vi noget at snakke om. Høhø...!
Udover det holder den søde John mig med selskab. Han er dejlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere