onsdag den 23. maj 2012

Don't take life too seriously, you will never get out of it alive

Sidder her med røde ben og arme (vel og mærke kun på forsiden..). Rød krop er det nye sort, det kan jeg lige sige jer! Se bare hvordan jeg worker "landmandsarmene"..
Men man skulle jo fejre, at sidste skoledag som 2.G'er er overstået, og det skulle jo foregå udenfor i det dejlige vejr! Jeg skal op i to eksamener, henholdsvis old (mundtlig) og mundtlig matematik. Priser mig lykkelig for, at jeg ikke skulle op i natur geografi! Er dog ikke helt glad for old eksamen, men det skal nok gå.
Håber i har nydt dagen samt vejret. Hvilke eksamener skal i op i?
Outfittet kommer senere, stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Hehe' hvor du' nice ;) måske du kunne tænke dig at deltage i min shopbop give-away? Der blir' trukket 3 vindere ;) her er et link: http://fudjan.com/2012/05/shopbop-give-away/

    Kærligst,
    Fudjan

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen jeg takker ;)
      Heldigvis er den ikke så tydelig mere!
      Jamen jeg kigger da med glæde forbi din give-away :)
      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere