tirsdag den 22. maj 2012

Hey you!


Imorgen er den aller sidste skole dag i mit liv som 2.g'er, og hvor er det skønt! Synes godt nok det er gået overraskende hurtigt?
Nu kommer tiden så med eksamener, hvilket ikke huer mig.. Er nemlig ikke et eksamensmenneske, tværtimod.
Dette er også grunden til stilheden her på bloggen, da jeg har haft et par ting om ørene og de sidste afleveringer der skulle laves.
Imorgen bliver en kort og skøn dag. Har et modul, hvor vi egentlig bare skal spise fælles morgenmad (hæhæ!). Derefter har vi faktisk fri. Men har hørt nogle fulge synge om, at 3.G'erne vist laver lidt underholdning, så nu må
 vi se. Men efterfølgende regner jeg med at smutte på paradis og få is eller drikke nogle øl med nogle veninder. Glæder mig allerede! ;)

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere