lørdag den 5. maj 2012

High on life

Startede dagen idag med at smutte i fitness, eftersom det blev en kort tur igår (lesson learned: tjek lukketiderne når nu det er helligdag..). Dertil skulle jeg også derned, fordi mit kort ikke virkede. Men efter det tog jeg hjem og spiste lækker morgenmad samt drak kaffe med min søde mor.
Så fik jeg også lov til at sidde med hendes nye Ipad som hun har fået i gave af min far (mod hans vilje, vel og mærke), det er nu en fin lille skabning!
Min far har også formået at lære mig et håndtegn fra hans ungdom, som eftersigene skulle betyde "skrid du er for lille", hæhæ! Han levede livet som ung, kan jeg godt sige jer ;)
Men nu skal jeg lave fysikrapport som skal afleveres søndag. For i aften skal jeg nemlig til fødselsdag i Assens, glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere