lørdag den 26. maj 2012

The most incomprehensible thing about the world is that it is at all comprehensible

Igår nød jeg en delig sommerdag sammen med mine forældre. Vi tog nemlig op i byen og kiggede rundt i forskellige butikker (for mange i følge min far, hæhæ). Jeg fik købt mig en Acne T-shirt og hold nu helt op hvor er den bare dejlig at have på! Tror jeg vil leve i den hele sommeren, sådan da. Den er løs, grå, tynd og i good kvalitet! Det kan være der kommer et billed senere. Jeg lover intet, da jeg idag skal arbejde med AT (Almen Studieforberedelse), og hurra for det da! Skal op den 29. maj, så der er pludselig ikke så længe til. Kryds fingre for mig!

Yesterday I went out shopping with my parents. i bought a T-shirt from Acne, and it is soooo nice! I want to wear it all the time. It's oversize, gray and the quality is great! I might show you a picture of it later today. I don't promise it, because i'm going to prepare for an exam, which is in three days. Wish me luck! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere