onsdag den 9. maj 2012

Travlhed

Åh hvor trælst. Havde planlagt nogle indlæg til jer, fordi jeg simpelthen har så travlt for tiden. Men det har den vist ikke helt opfattet, i såfald er de forsvundet..
Men som i kan forstå har jeg rigtig mange ting lige for tiden, og tiden er knap synes jeg! Men nu er der "heldigvis" ikke så dang tid til læseferie (24. maj). Synes pludselig tiden er gået stærkt, egentlig.
Men jeg vil egentlig undskylde for den ikke eksisterende blogging og tilstedeværelse, og det håber jeg i kan bære over med.

Men jeg vender stærkt tilbage, så snart jeg har lidt mere tid.
//L.

4 kommentarer:

  1. det er træls! jeg har også prøvet at nogle indlæg jeg havde gjort klar er forsvundet :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det i den grad!
      Men de må så komme på et andet tidspunkt, når jeg har mere tid :)
      //L.

      Slet
  2. Hey :) har en give away konkurrence kørende på min blog, du kan vinde et gavekort til Helle Thorup. Tjek det ud og deltag gerne; http://fudjan.com/2012/05/give-away/ - trækker vinderen den 20. maj - der er i øvrigt også en shopbob konkurrence i sigte;)

    Kærligst,
    Fudjan.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg skal nok kigge forbi :)
      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere