fredag den 4. maj 2012

Yesterday

Havde smøget bukserne op. Er ikke helt frisk på at vise de vinterblege stænger frem endnu., hæhæ.. 

Ja, man mister lidt koncentrationen i fysik i sidste modul.
Nåede desværre (!) ikke at få det øverste af tavlen med, men det var et citat fra et boyband der hedder "one direction" (don't ask..). Men der stod "that's what makes you beautiful".
På nederste tavle spottes lidt græsk (eller latin?) Og Niels Nielsen der har alt for meget swag på sin højskole (Forklaring følger senere) 

Igår fik jeg jo endelig afleveret mit AT, og hvilken lettelse! Nu er der så bare noget samf, matematik x2 og en fysik rapport der skal laves her i løbet af weekenden. Kan siger jer, at det bliver vildt hæhæ..
Men afsluttede dagen igår, med at være oppe i KU's (konservativ ungdom) lokaler for at høre en debat, dertil også en enkelt øl. Kunne dog godt mærke at jeg var træt efter at have siddet til klokken 00:30-01:00 stykker natten mellem onsdag og torsdag (jeg blamer AT). Så jeg valgte at tage hjem efter debatten.

Men nu vil jeg til at gøre mig klar, skal snart i fitness med Christina!
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere