tirsdag den 12. juni 2012

Almost identical

Kan i huske at jeg viste et inspirerende outfit hvor en kvinde bl.a. var iført nedenstående chloé støvler?
Synes stadig at de er pæne, og vilde! Men desværre også voldsomt dyre.. 

Men så er det jo, at der næsten altid er nogle highstreet kæder der vælger at hente inspiration (hvis ikke mere end dette) af disse hypede sko. Denne gang er det Friis & co, der har været igang.  
Disse har dog ikke lige så mange nitter (?), er ikke i guld og nok heller ikke i læder. Men de har alligevel en del fælles træk
Skoene stammer fra deres AW12 kollektion



Pcture from Beyond black
This time, it is the brand Friis & co, which have made a chloé lookalike shoe. they doesn't have the same amount of studs, the studs are silver and not gold, and they aren't made of leather (i think?). 
But at least they aren't so expensive! ;) 
Btw. they are from the AW12 collection

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere