tirsdag den 5. juni 2012

C'est Le Fix

Som i kunne se på billedet i et tidligere indlæg var det en kasket (cap om man vil?) der røg med hjem fra København. Vel og mærke som det eneste! Tænker nu stadigdenne bumbag i Stig P, dog i nummeret større.
Men nu var det jo den kasket dette indlæg var dedikeret til. Den er fra mærket Le Fix og købt i Le Fix butikken til 300 kr.
Man følte sig virkelig velkommen i butikken, hvor de ansatte var meget snaksagelige og der var god betjening. Butikken har kun drengetøj, men den er skam stadig et kig værd, vil jeg mene.




3 kommentarer:

  1. Fantastic blog and brilliant post!!! You're amazing!!! Your sense of style is fantastic too!!! Absolutely brilliant!

    Have a great week!

    the-white-list.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Thank you VERY much! I'm glad you like it :)
    I hope you'll have a great week too!
    //L.

    SvarSlet
  3. Thanks! WIll do!!! Looking forward to seeing more from you!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere