tirsdag den 26. juni 2012

Freedom!

Ét styks glad pige der nu er færsdig med 2.G, og med karakteren 10 (næsten 12) i matematik. Jeg er skam helt tilfreds! Nu er jeg færdig, nu har jeg ferie, nu er jeg glad! 

Havde jo pænt tøj på til eksamen (eller, i ved alt med måde ikke). Herefter kompenserede jeg for dette med det mest søndagsprægede outfit jeg nogensiden har været iført på en tirsdag.
Var hoppet i en af min fars gamle T-shirts (fra Calvin Klein, uha!), hættetrøje, neylonstrømper og afklippede leggins. Jeg er for laber


Men kompenserede igen for dette med min frisure. Den er faktisk overraskende nem og hurtig at lave, og er jo ganske pæn!
Forresten ved jeg ikke om i har lagr mærke til det (eller om jeg har nævnt det?), men jeg har været til frisøren og fået lyse striber i håret. Var simpelthen træt af mit hår, og nu når det var ved at blive sommer, synes jeg der skulle ske noget. Dertil har jeg også købt en sølvshampoo (silver shampoo om man vil), men mere om det senere!

Jeg håber at i har/får en god ferie, og at det er gået godt med jeres eksaminer. Og alle jeg der har fået studenterhuer på, tillykke til jer x1000. Jeg misunder jeg bare en smule (men på den gode måde!), men altså.. om 1 år, så er det mig der står med sådan en pæn hue på hovedet (og forhåbentlig med en pæn karakter inden i, gerne to-cifrede, hæhæ!
//L.
Ps. Jeg undskylder for overload af prarenteser..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere