fredag den 15. juni 2012

I'm still alive

Et livstegn herfra, dedikeret til jer søde mennesker!
Blogging har desværre ikke været en realitet her de sidste 2 (3?) dage, og undskyld for det. Men et 10-tal i oldtidskundskab har været en realitet, jeg er simpelthen så glad!
Efter eksamenen (i går) slappede jeg af, var et smut oppe i byen og så fik jeg serveret gode bøffer til aftensmad. Det var simpelthen så dejligt!
I dag har jeg kigget mine spørgsmål til matematikeksamen igennem, så dem skal jeg bare have startet på asap. Udover det har jeg også løbet lidt, man får jo ikke just rørt sig så meget i læseferien, ahem..
Faktisk var jeg også ude og handle med min mor idag. Jeg havde bestemt mig for, at jeg ville finde nogle solbriller der ikke var så dyre, så man har nogle solbriller man ikke skal passe helt så meget på.
Jeg fandt to par i goe' gamle H&M, det ene par var endda på tilbud til 10 kr! Er meget begejstret for udsalg, hæhæ..
Men her får i lige et par webcam billeder (♥), som er i utrolig dårlig kvalitet.. Men det må i altså lige leve med. Regner også med, at det trods alt er bedre end ingen billeder.



Ser faktisk en smule bøvet ud? Men jeg vil viser jer et bedre billede meget snart, hvor solbrillerne forhåbentlig ser lidt pænere ud. Men hvad synes i om dem
Desuden er kjolen også ny, og også fra H&M (loove). Men synes dog den er en str. for stor, så jeg må på jagt efter den  i str. 36! 
//L


I just wanted to let you know that I'm still alive. Oh and btw my exam went great, so now it's only my math exam, and then my vacation starts. 
The dress and the sunglasses are new, and both from H&M (looove). I'll show you a better picture soon! 
//L.

2 kommentarer:

  1. Synes bestemt ikke, at du ser bøvet ud. Specielt ikke på sidste billede, fede briller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, har været lidt i tvivl, om brillerne passede mig, men valgte så at tage chancen ;)
      //L

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere