mandag den 4. juni 2012

Laugh at your problems; everybody else does


Okay, i denne situation sidder jeg måske ikke just og skraldgriner. Mit problem er nemlig, at min kære computer ikke helt kan opfatte, at jeg har smækket et SD-kort i den. Dårlig computerkarma i'm telling you!
Derfor skal de over på en anden computer, derefter sendes med mail, og (endelig) kan jeg smække dem op på bloggen. Håber på at få problemet løst hurtigts muligt, regner derfor med pænt at sige "hej far...". Kryds fingre for, at det lykkes mig!
I næste indlæg får i også en lille opdatering. Da der faktisk ikke har været den store tid til bloggen.
Faktisk har jeg også gjort et køb og fåt en pakke, mere om dette senere, men her en lille teaser!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere