torsdag den 7. juni 2012

Life's a bitch. You've got to go out and kick ass

Som nævnt får i her en lille opsumering af hvad  jeg har brugt dagene på her i den seneste tid. Det har ikke just været det mest indholdsrige liv hele tiden, men sådan er det jo til tider.
Vi kan starte med hvad jeg har brugt størstedelen af tiden på:
Har brugt en masse tid på at læse op til eksaminer og årsprøver. 
Most of the time I have been reading my examination requirements. It's pretty boring in the end.. 


Men der har selvfølgelig også været tid til lidt sjov og spas, som afvæksling. Jeg har jo som nævnt været i københavn, hvor jeg købte denne kasket samt min søsters fødselsdagsgave (FYI: vi/jeg købte en flot taske). Udover dette har jeg også været til fødselsdag x2.
I haven't been serious all the time. As i have mentioned I was in Copenhagen with my sister, to buy her a birthday present (FYI: we/i bought a lovely bag). Besides that i have been to two birthday parties. 


Udover det har jeg også fået en pakke, med ovenstående indhold. Det er jo altid skønt at modtage pakker, og især denne gang. Jeg havde nemlig vundet en konkurrence. Men mere om indholdet af pakken senere
I have also got a package with the above content. I won this in a competition at a blog. But more about that and the content later! 

A short update about the latest days. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere