mandag den 11. juni 2012

My monday


Igår var jeg til pigehygge (igen). Vi startede med at se filmen Hysterie (om vibratorens opfindelse, ahem..), og resten af tiden snakkede vi faktisk bare - og spiste søde sager selvfølgelig ;)
Derfor kom jeg også først hjem kl. 2:30 ca. Her kom jeg så i tanke om, at jeg ikke lige havde fået gjort rent (arbejde) i løbet af weekenden. Derfor startede min mandag helt urimeligt tideligt. Skulle nemlig op kl 5:30, fordi klinikken åbnede kl. 8:00.
Dette har resulteret i, at jeg har haft sorte rander under øjnene på størrelse med Langeland, kan da underrette jer om, at jeg har følt mig utrolig laber idag. Regner derfor med at gå forholdsvis tidligt i seng idag!
Men jeg vil da håbe, at i har haft en lidt bedre (kortere?) mandag end jeg har
//L.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere