søndag den 24. juni 2012

Oh shit

Sidder og sveder big time over matematik (altså ikke i bogstavelig forstand, men i ved.). Har der lidt ambivalent med at sidde og fremlægge over for mig selv og et overtegnet stykke papir. Serious, oh yes! Det er simpelthen så pædagogisk som det nu kan blive. Men men, den 26. kl. 11:30 har jeg ferie, og hu-fucking-ra for det da! Slut med 2.G, nu bliver man en "sej" 3.G'er, eller noget..? 
Skal lave nul og nix den 27. Måske være dødeprimeret, spise mig fed i chokolade og se lidt tv. Men det lyder jo egentlig overraskende tiltalende. Bortset fra at være døddeprimeret, selvfølgelig! 
Bloggen har derfor også været stærkt nedprioterer (okay, ikke eksisterende er måske mere passende?) Men jeg havde noget eksamensræs der lige skulle/skal overståes først. Men så skulle jeg da for søren også have tid til at lave indlæg til jer. Ellers ved jeg da ikke hvornår jeg skulle have tid til det? 
Mit hoved er sprængfyldt med cosinus og sinus osv., derfor er ovenstående nok også en ultra kludret, ustrukturet tekst. (uden punktummer og kommaer, samt med al for mange sjove ord og vendinger). 
Men mine beviser kalder på mig, så jeg vil smutte igen. Synes bare lige jeg ville give et lille (beklagende) livstegn.
Håber i hygger mere end jeg gør lige nu! 
Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere