lørdag den 30. juni 2012

Yesterday

Igår mødtes jeg med to søde mennesker fra klassen. Vi skulle nemlig til translokation. Hvorfor? Tja, pas egentlig. Men det var nu vældig hyggeligt!
Min veninde Julie og jeg fik hvert fald diskuteret en del af de hvide sæt som studinerne havde på. Der var mange flotte! Dog var der en enkelt kjole, der bare lige var en tand (ej okay, et tandsæt faktisk) for kort, men det skal der vel altid være? Desuden gik det op for os, at om et år er det os der sidder der med huen og venter på at få vores bevis. Om et år skal jeg ikke længere op kl. 8:00 til synet af en helt fantastisk klasse. Pludselig er et år ikke så lang tid! Men det skal jeg nok vente med at sige til jeg går igang med 3.G, hæhæ!
Det er så der, at jeg begynder at tænke over et dilemma jeg slet ikke burde tænke på nu, gallakjole. Åh gud, jeg finder den jo aldrig! Den skal ikke være for dyr, det skal heller ikke være en man kun bruger den ene gang, men heller ikke en der er for kedelig. (Jeg har mine problemer kan i nok fornemme? Ahem..). Det bliver dog (forhåbentlig) noget lettere, at finde et pænt sæt hvidt tøj til translokationene og studenterturen. Det kunne være pææænt med en hvid buksedragt! Det kan jo være, at kære Zara sætter sig for, at "lave" (erstat gerne med mere korrekt ord) et pæn, hvid buksedragt/jumpsuit, der ikke er gennemsigt. På forhånd, tak.
Tror jeg vil fifle lidt med nogle hvide sæt i polyvore (my friend). Synes det er noget så pænt, men ved bare, at jeg vil spilde et eller andet ud over mig selv inden der var gået 5 minutter..
Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere