søndag den 8. juli 2012

070712:details

Detaljer fra gårsdagens outfit.
Jeg havde valgt, at pryde det ellers så farveløse (surprise) outfit med lidt farvet armparty. Havde faktisk i første omgang også ur og møtrik-armbånd på det andet håndled. Dette valgt jeg dog senere at tage af igen.
På det nedesterse billede ses min nye kjole. Den købte jeg, som nævnt, i københavn. Den er fra Bruuns bazar og er ganske basic med et twist i form af den draperede detalje på lænden. Jeg glæder mig til at bruge den med bare ben og sandaler når jeg tager afsted på fere (3 uger, oh yes!), eftersom vejret i Danmark/Odense lider af pms på højeste plan.


4 kommentarer:

  1. Love your blog! would you mind following each other via bloglovin? :)

    /Malin @ http://fashionfied.tk Love your blog! would you mind following each other via bloglovin? :)

    /Malin @ http://fashionfied.tk

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you.
      I'm following your blog via bloglovin, so following each other would be nice :)
      //L.

      Slet
  2. Årh hvor er den kjole lækker! Den må jeg da se om jeg også kan få fingrene i! Og hvor er din blog altså bare super skøn! Kan rigtig godt lide din stil :)

    Kig endelig forbi min blog, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super skøn og enkel. Men krydser fingre for, at du får fingrene i den! :)
      Jeg har lige kigget på din blog, det er nogle super fine billeder samt tilhørende tekster du har.
      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere