mandag den 23. juli 2012

Hello and goodbye


Jeg håber at i nyder ferien og det danske sommevejr (..)! Det gør jeg hvert fald i fulde drag, jeg glæder mig dog også til at se min klasse igen, synes det er lang tid siden. 
Igår var jeg sammen med en af mine veninder der hedder Emilie, vi havde sat os for at vi skulle ud og "picnic'e" på trods af skiftende (sommer)vejr. 
Så vi fik smurt noget haps mad (emilie ord), lavet kaffe og noget saft. Derefter drog vi ud til en lille grøns plet for at nyde dette. Det var super hyggeligt, og vi fik lige 
snakket alt igennem, der sker jo meget i løbet af en sommerferie. 
Om aftenen kom der så en til veninde fra klassen, Christine, hen til Emilie. Så lavede vi aftenssmad og så Pretty Woman (som Christine aldrig have set. Say what!)
Om lidt skal jeg så op til byen og hygge med en veninde, så vi skal først ind og spise frokost, og derefter bare tulle rundt i byen. Jeg glæder mig
Desuden tager jeg snart afsted på ferie med los familios, kan afsløre at vi skal til Frankrig og Italien. It's going to be great! 
Hvad skal i lave/ hvad har i lavet i jeres ferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere