lørdag den 14. juli 2012

Status


Sidder pt. og (er super træt, samt) laver et kort til en gave til min nevøs fødselsag (4 år). Derfor drager jeg imorgen (meget tidligt) til københavn med mine forældre. Først skal der ordnes nogle ting i min søsters (Mai) lejlighed, og derefter skal vi så til min nevøs (min halvsøsters dreng) fødselsdag. Jeg ser frem til det, på trods af at jeg skal tidligt op.
Indlæg om feriesnak kommer senere (læs: næste uge). Så skal jeg nok løfte sløret for hvor jeg skal hen (for i har helt sikkert ventet i spænding på at få det af vide..!). Kan dertil afsløre at jeg glæder mig meget! Ser frem til sommervejr og afslapning.
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere